Räknare

torsdag 21 augusti 2008

Regn åter regn


Idag regnar det förfärligt. Det kommer till och med att bli svårt att gå ut med hunden.

Igår var jag och inhandlade ännu mer färg och dukar inför resan till Skåne som blir på måndag den 25. Jag köpte mellanfernissa och har nu börjat förändra tavlan jag målade för 2 år sedan och som föreställer min farmor.
Har löst en av de nya uppgifterna på Prisma. Den om att fotografera mitt arbetsrum.
Den andra tar jag senare idag. Den handlar om impressionisterna. Väntar på ett par böcker från adlibris som skolan rekommenderade.
Så här ser den gamla tavlan ut under pågående arbete.

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Blekinge, Sweden
Jag heter Christina och har två barn och tre bonusbarn. Den här bloggen handlar om att vara barn och bonusförälder och hur det är att leva tillsammans. Jag skriver gärna och har gett ut tre böcker. Dessemellan målar jag och har ställt ut mina tavlor ett flertal gånger.

Besökare från andra länder

free counters