Räknare

onsdag 12 november 2008

iiiimorgooonnnn......

Budapest here I come....Nu, alla mina kära konstnärsvänner, närmar sig äventyret. Om en liten stund ska jag sätta mig i bilen och åka till Katrineholm. Jag ska hämta upp min syster som kommer farande med tåg från Varberg för att följa med mig på resan och utställningen i Budapest som öppnar 15.11.Min danstokiga syster har naturligtvis propsat på att vi ska gå på balletpremiär på Statsoperan iklädda glitter och höga klackar. Det ska verkligen bli roligt. Operan i Budapest är fantastiskt vacker har jag sett på bilder.För övrigt ska vi besöka museer, slottet, parlamentet och S:t Stefansbasilikan. Lite olika restauranger och strosande på den berömda gågatan Vaci utca blir det säkert också.Häromdagen var jag i kontakt med Opera Gallery. Mina tavlor har kommit fram och det ska bli spännande att se dem tillsammans med alla andra kända konstnärer ute i den stora världen.I morgon eftermiddag halv tre lyfter planet från Skavsta flygplats med en nervpirrig Christina. Återkommer med mera i nästa vecka....må så gott allihop därute.../C

Inga kommentarer:

Om mig

Mitt foto
Blekinge, Sweden
Jag heter Christina och har två barn och tre bonusbarn. Den här bloggen handlar om att vara barn och bonusförälder och hur det är att leva tillsammans. Jag skriver gärna och har gett ut tre böcker. Dessemellan målar jag och har ställt ut mina tavlor ett flertal gånger.

Besökare från andra länder

free counters