Räknare

måndag 10 augusti 2009

Fredagstemat

mitt hus jag bor i som det ser ut vid midsommartid
Nu har jag kommit med i Fredagstemat "Show and tell". Har kollat runt lite grand på allas sidor och genom en väldigt trevlig tjej bosatt i Egypten har jag kommit med. Följande meddelande skickar jag till dem som är på min lista. Det finns fler och jag hoppas att de hittar till min blogg.

Hej alla. Fredagstemat "Show and tell" verkar så spännande. Att kommunicera med kvinnor över hela världen ser jag fram emot.
Jag har kommit med genom Marianne "På nya äventyr" och håller nu på att lägga upp er på min lista.
Min adress är http://minbloggebbas.blogspot.com/
må så gott och väl mött i många diskussioner..../Ebba

5 kommentarer:

Christel sa...

Hej igen! Nu har jag länkat till dig och lagt dig på min lista på bloggen, ses på fredagstemat!

Ebba Christina sa...

tusen tack..vi ses i september

Västmanländskan sa...

Så roligt med fler deltagare i fredagstemat. Välkommen!

Nilla sa...

Snart är det dags. Jag ska göra mitt bästa för att deltaga även i höst. Ha det så bra.

Kristallena sa...

Ja just det! Jag hade nästan glömt av Fredagstemat. Tack för att du påminde mig Ebba. Fin blogg du har!
ha det så bra så ses vi snart igen på fredagstemat.

Om mig

Mitt foto
Blekinge, Sweden
Jag heter Christina och har två barn och tre bonusbarn. Den här bloggen handlar om att vara barn och bonusförälder och hur det är att leva tillsammans. Jag skriver gärna och har gett ut tre böcker. Dessemellan målar jag och har ställt ut mina tavlor ett flertal gånger.

Besökare från andra länder

free counters